Fortfarande torsdag

Nu har vi cyklat en sväng. Sen bjöd jag in min käre gruppkamrat för att visa wii-fit. Rockade en snabbis och nu tänkte jag duscha och sedan äta mat. Börjar väl bli dags att äta och då är det lika bra att vänta någon timme så jag slipper äta flera gånger.
Ska gå ner till coop och köpa frukt också hade jag tänkt. De har tyvärr inte så mycket men dyra vindruvor funkar kanske bättre än inget. Kanske köper en créme fraiche också så jag kan dippa lite morottar i vitlök. Aja. Vi får väl se om jag kommer dit över huvud taget.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ah. Länge sen jag körde wii-fit. Måste möblera om i vardagsrummet innan jag börjar med det igen annars slår jag bara i bordet om jag gör någon för stor rörelse. :< Men håller du igång med det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback