Huvudvärk

Nu var den härliga tiden över och Ibumetin är min vän.

Igår mådde jag jättebra hela dagen men efter ett så slog huvudvärken till tillsammans med illamående. låg på soffan ett tag och fick en Ibumetin av älsklingen.
Johan kom förbi och plockade upp oss för att ta en öl. Jag tvekade om jag skulle följa med, men jag tog på mig solglasögonen och knep ihop. Det var bra för efter en (dyr) cola så var jag på topp igen. Älsklingen drack en dyr smirnoff ice och de andra drack öl. (de andra var Johan, Johans bror Jens och en som heter Niklas). Var på en uteservering och jag njöt av getingarnas frånvaro. Men sen såg jag e, så snart är det väl kört med att sitta ute :(

Nu ska jag cykla till VFUn!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch för getingar. :<



Jobbet är som godisupplockare på city gross 12 timmar i veckan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback