Illaluktande skåp

Nu tror jag (än en gång) att jag hittat felet till varför det luktar illa i skåpet. Nu hoppas jag att jag har rätt, för annars vet jag inte vad jag gör...
När familjen och Lena var här så drack Lena och mamma glögg ur mina svarta glas/muggar. (Sen var de två snälla och diskade). Antagligen så satte de ihop glasen innan de var torra, för det är vita prickar/beläggning i ett av dem i alla fall. Nu ligger de i blöt och väntar på att diskas. Lade ner alla svarta i blöt även om det bara är två som är använda.

Håll tummarna för att lukten försvinner nu!

Ett annat skåp luktar lök, men det vet jag ju varför...
Mamma, hur får man bort lökdoften från lökhackaren? Ska man ta isär locket och göra rent? Eller ska jag ta med den till er så att jag kan diska den i diskmaskinen kanske?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Håller tummarna för fulla muggar,

så att dom smutsiga "dito" blir

väldoftande.

Hoppas du har det riktigt skönt i

det vackra vädret. och att det snart

går att använda balkongen.

Kram!

2009-04-26 @ 14:13:15
Postat av: Mamma

jag diskade... Torkade inte.... det måste vara Lena eller du????

använder du hackaren till annat än lök? citron kanske tar bort löklukten....kramar

2009-05-01 @ 01:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback