Kunskapsskolan i Norrköping

...ser inte allt lika ut som i Enköping! Mitt studiebesök gick inte ut på att lära mig systemet, eftersom jag redan kan det, utan allt handlade om jämförelse för mig.
Ett stort minus är att de inte har de små studierummen men ett plus (tror jag, har inte bestämmt mig än) är att de har tre våningar och varje våning står för vissa ämnen, så man infinner sig på den våning som man har arbete i. Praktiskt.

Nu är jag hemma och ska dra igång studerandet och läsa Skinner. Behaviorism. Supernany. Det blir nog bra.

Det är två som har hoppat av våran grupp nu, så nu är vi bara 6 stycken. Skönt på ett sätt (för att få mindre grupp) men jättetråkigt att de slutar. Men jag förstår dem. Hoppas det blir bättre för dem efter att de hoppar av/byter program.

Min nacke knakar fint och jag är glad över att knutarna inte är lika låsta som vanligt. Alla säger att man inte ska knäcka, men jag mår mycket bättre av det. Jag har inte haft sådan jättehuvudvärk på ett bra tag! (peppar peppar) Småont har jag dock haft ibland. Så jag ska fortsätta stretcha nacken så det inte blir jättelåsningar. Men sen kan det ju bli det ändå, men det kan jag inte rå för.... Speciellt inte när jag vaknar med låsningar och huvudvärk.

Vattnet är som sagt avstängt nu och jag håller mig så länge som möjligt, för jag vet inte hur mycket man kan spola. Kanske en gång per toalett? Men det är bara tre timmar kvar så jag kommer klara mig i alla fall :)

Moråkte till falun för att hälsa på bror så jag skrev ett sms där de stod "Jag är på kunskapsskolan i Norrköping. De har en lärare som ser ut som Bengan och skåp!"

Vart tog solen vägen!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Solen är här! :D

Postat av: louise

här är det mest kallt utan sol =(



jag håller tummarna för dig att tentan i juni komemr gå bra, om jag börjar hålla redan nu och håller jätte-jätte-hårt så kanske det hjälper lite grann iaf :D

Jag är faktiskt glad över att jag aldrig har haft svamp, det verkar hemskt.

fast just nu kanske jag skulle vilja byta... ibland vill jag abra skrika för det är så hemskt.. men som sagt så blir jag nog frisk snart..



Jag skulle också vilja ha det du vill..

Fast först måste jag hitta någon att "dela det med"

2009-04-21 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback