Måndag

Snart får man pengar. wiiee
Men vi måste se upp med dem, eftersom vi ska fira födelsedagar.... På fredag ska jag i alla fall inhandla present åt syster min. Jag har kommit på var jag ska köpa i alla fall. Jag tror jag vet vad också.

Var hemma från första föreläsningen för att ta hand om min kropp. Mage specifikt. Jag har snälla gruppkamrater som jag får skriva av anteckningar ifrån sen.

Imorrn är vattnet avstängt 8-15 så ikväll ska jag diska. Jag ska även plocka ur allt ur tallrik-/glas-/muggskåpet... Det luktar illa där. Trodde det var kopparna som luktade, så jag tog ur och diskade dem och torkade ur skåpet, men det luktar fortfarande illa. Hoppas det försvinner när diskar upp allt i skåpet. Får se om jag diskar de sakerna ikväll eller imorrn när vattnet är tillbaka.

Spelade Fia Med Knuff mot mor min inatt på den beroendeframkallande sidan. Jag vann inte.
Upptäkte förövrigt att jag hade glömt att logga ut mig därifrån förut, så jag har förlorat några gulddagar.. :( Men men.

Jag måste hitta på något sätt som man kan hänga upp och sortera halsband! Det blir ju bara trassel av dem... Funderar på om man ska köpa smycketpåsar och lägga ett halsband i varje.

Nu är förresten vaxduken, som jag och underbar fick av min syster i julklapp, på bordet. :)

Det blir knapert med pengar i sommar och inget händer på jobbfronten.... Jag hoppas även att jag kommer in på någon av sommarkurserna så att jag får pengar från CSN.

Nej, nu ska jag röra mig till föreläsning och Tentaintro.

För alla som inte sett Raske Menn, sök på det på youtube. Rödluvan och världshistorien på 5 minuter är bäst.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det händer något på jobbfronten för både dig och Joacim!



Angående halsband förresten, man kan köpa en billig anslagstavla och hänga upp dom på. Mamma har gjort så och jag funderar på att göra det jag med.

Postat av: louise

jag har mina halsband på krokar/spikar på väggen.. det funkar prima :D fast man får ju se till att ha de på ett bra ställe där det inte "stör" allt för mkt.



Håller tummarna för dig på jobbfronten.

me längtar också till csn/lönen :D

2009-04-21 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback