Pengadag!

Idag har jag handlat en massa presenter eftersom att typ alla fyller år på sommaren. Sen köpte jag lite saker till mig. Två klänningar, tre leggins och ett solkort. Eftersom jag inte kommer kunna handla nått isommar var jag värd det tycker jag. Nu väntar jag bara på att de sista räkningarna ska komm så jag kan betala dem. Ska betala de som jag har senare idag.
Men jag var duktig som inte köpte mat ute för det var väldigt lockande och luktade så gott.

Nu ska jag äta, plugga och kanske diska om pluggandet tillåter det. (Det får vara en massa disk när man har massor att läsa, så det så...)

Det är varmt och skönt och jag är arg på alla duvor som förstör våran balkong. Funderar starkt på om man ska låta sanera och sätta nät. Men nät är så tråkigt... Men antagligen bättre än duvskit.

Död åt alla duvor, förutom den i reklamen!

Förresten så känner jag mig ful i håret och funderar på att klippa mig... men kommer jag bli nöjd? Är inte ett dugg nöjd med luggen men vi får väl hoppas det blir bättre när jag väl klipper mig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Får det vara disk om det enda man pluggar är körkortsteori? (fast det pluggar jag inte så mycket men ändå)



Duvor är ondskefulla, men bättre än fiskmåsar. Fast fiskmåsarna har inte skitit på balkongen än så länge iallfall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback