BLÄ!

Hosta. Förbannade förkylningsastma.
Har ingen mailadress till min vägledare än, dumma KajAn som aldrig svarar på mitt mail.
Har inte fått svaret på min tenta än. Jävulstentan. Jag tror det blev ett U, men att inte veta har förstört hela min dag. Har uppdaterat mailen typ var tredje sekund. Det har gått 10 arbetsdagar. Varför får jag inte mitt mail....? :(
Pärlor, jag har gjort en fin skylt och satt på vår dörr. Strax kommer Joacim hem och ser den. Vi fick våra nya pärlor idag. Jag har mailat om att jag vill skicka tillbaka fyra påsar och så han jag uppmärksammat dem på massa fel på hemsidan.
Lokaltrafiken här är kass. Idag var det någon som höll på bli påkärd eller blev det (vet inte riktigt), så Joacim kom inte hem med 22.28-pendeln utan fick vänta på 23.28-pendeln.. SNART är han hemma.
Facebook. J a g   ä r   f a s t. Och jag gillart. Men det är drygt.
Vänner. Jag saknar dem. Jag sanar någon att vara bundis med, prata om allt med, träffa så gott som varje dag. Jag vill ha en vän som inte är Joacim, även om han är mitt allt. Jag har bara honom, jag blir beroende. Jag är orolig. Jag är ensam. Har jag sagt att jag vill ha en bundisvän?

Nu hör jag hissen. Det är nog Joacim. Nu stannade den. Åker igen. Stannar. Nyckel! :D

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill också ha en sån vän. Vafan, som det är nu känns det som du är min enda vän ibland. Alla andra slutar höra av sig. :/



Hoppas du får veta resultatet av tentan snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback