Hejhopp!

Grattis till ni 21 (av 90) som klarade jävulstentan! Jag gjorde det inte så nu vet jag vad jag ska göra den 22 oktober. Klarar jag den inte då så vet jag inte vad jag ska göra i ett år. Jag får inte börja termin fyra om jag inte klarar den. Så då är det studieuppehåll som gäller! Jag gissar på att det är 50pers som kommer få ta studieuppehåll. Folk måste ju reagera tycker jag och förstå att det inte är oss det är fel på. Aja. Undrar hur många poäng jag fick på denna tenta. fick 6,5 förra gången (11 är G).

OJSAN! Nu vräker regnet ner. Allt kommer på en gång, för nyss regnade det inte. Svensk sommar <3 även om sommaren i princip är över.

Finsittningen igår var bra, den var nästan bättre än vad våran var om jag ska vara ärlig. Men sen var det ju ett år sedan, så minnet kan ju svikta ;)

Idag är det städ och plugg som står på schemat. Kanske en sväng till Linköping, men om vädret är så här så nej tack. Ellen ska komma hit för att få några kopior från en bok som vi ska ha bokseminarium om på tisdag. Imorrn ska vi ha skickat in ett paper om författarens centrala budskap och några frågor. Skitsvårt för vi läser två kapitel som tyvärr är ganska värdelösa och jag har ingen aning om vad jag ska skriva! BLÖ! Men det kommer väl kanske nått när jag väl sätter igång. Aja.

Nu ska jag städa och plugga!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade lilla barnbarn nu är det

dags för oss att "peppa" dej.

Du som är så duktig på att muntra

upp andra.

Du är kunnig och duktig, kommer att

fixa omtentan galant.

Tappa inte sugen,det finns nog med tappade sugar.

Natt och sov så gott!

Tusen kramar Mormor och Morfar.

2009-08-30 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback