Kvällsuppdatering

Jaha. Så har en till dag gått. Efter att jag sovit ett tag, där innan ett, så har jag inte hostat så mycket faktiskt (men det är tillbaka nu på kvällen) så jag hängde på Ellen och Johanna ut och åt och gick på faddermötet. På vägen hem hämtade jag ut mina kläder (Ellospaket). Kanonfint! Jeansen har fel storlek dock, men ett par ska jag byta och ett annat ska jag skicka till baka. Men det blev en hel del fina överdelar i alla fall. Kommer kanske upp någon bild nått tag. Inte idag, för det är för mörkt nu.

Imorrn är det finsittning som gäller och jag har inte bestämt vad jag ska ha för kläder än... Vi får väl an se imorrn vad jag känner för. Tänker inte ta balklänningen denna gång i alla fall. Hoppas det inte regnar imorrn.

Joacim är på sittning just nu och kommer väl hem med sista pendeln antar jag, kommer hem 2.

Nu ska jag dricka en kopp te med extra mycket honung och sedan lägga mig, för jag är trött!

God natt ni få (två? Matilda och Mormor i alla fall. Tre kanske. Louise brukar titta in) som läser min blogg!



edit: igår var det faktiskt hela 10 personer som tittade på min blogg. (!!!!) Jag kan inte garantera att de läste :p Min blogg är ju inte den roligaste. Dags att ta en omstart och rensa bort lite ledsna inlägg kanske...


edit: Jag tog aldrig någon astmaspray, räckte med att hota om det. Men nu börjar det bli dags för en hutt!


dag 11 kl. 23.52 - Fortfarande inget resultat

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blir väl godmorgon nu antar jag. :P



Jag vill se kläder! Å jag vill köpa kläder! Kanskekanske om två veckor :)



Kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback