2009

Ja mormor, det var den kameran jag visade. :)




2009
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp. Flera saker tror jag. Jag fick en kärleksring på fingret. :)
Vilka länder besökte du?
Spanien
Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Hm, kanske. Jag vet inte riktigt...
De stunder från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Eh.. kommer inte på något superduperminne just nu, men jag lär komma ihåg att jag fick G på djävulstentan på Matildas födelsedag.
Vad var din största framgång 2009?
Avklarade kurser i utbildningen. Förlovning.
Största misstaget?
Skriva utan att tänka.
Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenhet och mat :p Annars... Kläder tror jag.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Förlovningen.
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Sjukhusvistelser inom släkten och kärlek som brister.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hm. Kommer inte på någon..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Dalar och toppar, men mest toppar tror jag.
Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigheter.
Något du önskade dig och fick?
Ja. Förlovningen.
Något du önskade dig men inte fick?
Kanske?
Vem saknade du?
Vänner som jag inte träffar
Årets musikupptäckt:
Spotify. Switchfoot.
Årets film:
Avatar
Årets album:
Ingen aning.
Årets livekonsert:
Ingen talan.

Sammanfattning:
Underbart med förlovningen, studierna har gått bra och mina nära mår bra (även om det är mindre bra, så är det i alla fall bra).

Nästa år skall jag:
Minska på onyttigheter, spara massa pengar och fortsätta sköta studierna fint :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska försöka samma sak som dig nu 2010. Fast plugga gör jag inte men spara pengar och äta mindre onyttigt. :D

Saknar dig!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback