Djävulstentan

Herre Gud säger jag... Kollade på resultatsfördelningen av tentan och fattade vilken tur jag har!! Så här ligger det till:
8 stycken blev Godkända!! 35 stycken blev INTE Godkända!!!
Shit. Jag lider med alla de som inte klarade den. Jag hoppas verkligen att de kommer att kunna få dispens! Speciellt då en av de som inte har klarat den är en underbar gruppmedlem!

Jag kan ta det relativt lugnt i jul i alla fall, slappna av lite och inte behöva oroa mig.. Sen, efter jul, ska jag ta tag i de småsaker jag har kvar i denna kurs (några texter ska skrivas). Efter att de är påbörade, färdiga, inskickade och godkända så saknar jag bara en sak i mina resultat. Det är den där tentan om rymden. Men den tar jag nästa gång. :)

Ha en god jul alla och gott nytt år om vi inte hörs innan dess!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Vadå tur?

Det måste vara skicklighet.

God Jul och Gott Nytt År!

Kramar.

2009-12-20 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback