Snart kommer beskedet.....

Tenta-beskedet kommer fre-sön någon gång. huaa...

På fredag fyller underbara Matilda år!!! Och på söndag ska vi på julbord. Helgen är bokad, så jag kan kanske tänka på annat. MEN jag måste svara "ja" till kurserna jag sökt ifall jag inte klarar tentan. Måste tacka ja senast den 18e tror jag. Men jag får väl tacka ja och sen ringa och säga nej igen. Kan man göra så? Får väl ringa och prata med dem kanske...

För att förtydliga för mormor som inte  är lika insatt som Matilda:
Jag åkte limo för att jag var och tog kort. De som tar kort ringde Emma (Joacims syster) och bjöd på "modell för en dag". De hämtade oss med limo och sen blev vi sminkade och fick massa kort tagna. Sedan fick man köpa kort om man ville. Vi köpte ett familjepaket = 10bilder/person.

Nu är skivan med korten i Torstuna så vi får se när vi får den och kan visa korten. :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack, nu är min nyfikenhet stillad.

Vill gärna se korten.

Ha en trevlig helg!

Kram.

2009-12-15 @ 10:45:48
Postat av: Matilda

Härligt. Kommer ni fredag eller lördag? Det kommer i princip vara öppet hus på fredag med start klockan 4 typ. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback