Torsdagen den 3 december 2009

Idag är det torsdag. Två dagar kvar till "domedagen". Klumpen i magen och den kommer inte bli mindre innan jag fått svar på tentan. Får svar 10 arbetsdagar efter tentan = 18 december. Men den brukar komma på söndagen = 20 december.

Blöh.

Idag har jag badat. Varmt och skönt och det knakade fint i min nacke när jag var klar - skönt att få släppa på några knutar.
Jag har även pluggat. Läst litteratur.
Och så hämtade jag ut mina nya skor idag. Det var (för ovanlighetens skull) fel på dem. Men nu var det inget som blev beställt fel, utan det var vänsterskon som var felfabrikerad (heter det så?) Den saknade krokar där man hakar i skosnöret vid knytning. På ena sidan var det tre (som det ska vara) men på andra sidan var det bara en. Knasigt. Jag fick båda skorna med mig hem ändå så jag kan använda dem om jag vill. Men jag tror jag ska vänta så att de blir lika ingådda för de var väldigt hårda...
Jag tänkte även passa på att sticka mig mot svinet när jag ändå var på sjukhuset, även om jag avskyr sprutor och inte vill gå själv och ta den... Men jag hade sådan otur (TUR!) att det var slut igen ;) Vi får la se om jag överlever utan sprutan.

Joacim hämtade ut mitt paket från mormor igår som innehöll ett par efterlängtade raggsockor! Hihi. Önskade mig det i julklapp. De är så sköna så för mina små frysna fötter. Det är dags att sätta igång värmen på elementen, har inte gjort det än... Paketet innehöll även ett fint kort med en förlovningspresent som ska sparas.

Nu kom Joacim hem! wihoooo!

Kommentarer
Postat av: Belinda



Hej ! =) oh, om du känner att du kan låna ut den så lånar jag den hemskt gärna? kram =)

2009-12-03 @ 16:20:37
Postat av: Matilda

Då önskar jag mig i födelsedagspresent ett positivt besked för dig!

Postat av: Mormor

Lång väntan till den 20:e.

Var det svårt?

Hur långa ska sockorna vara, om jag hinner till jul,

annars blir det senare? Till knät över eller upp på

låret.

Kramar

2009-12-13 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback