BLÄ!

Igår/inatt skrev jag en massa.... Sen gick det inte att lägga upp. (ja, jag kopierade det inte). Sen ser jag att blogg.se skulle vara nere mellan 1.00 och typ 3.00. Tittar på klockan. 01.06. JÄVLA AS!

 

Idag startar Joacim Zelda TP och jag ser att min sparning är överskriven. jag har rätt att vara arg! Nu är jag assur och undrar vem i helvete som gjort det. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

 

Jag är så sur att jag inte vill skriva om de roliga sakerna jag skrev inatt. Men jag ska till spanien vecka 9. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

förstår att du är sur det skulle jag oxå vara! Men nu har du en anledning till att spela spele igen :D

Postat av: Zandra

Ok då vet jag vad jag har att vänta av boken.

Ja alla stammar vi ibland.. och det har blivit rätt mkt här i bloggensvärld på senaste. Hrhe. :)

Kram och Tack!

2009-02-05 @ 00:07:32
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback