Fredagen den 13e

Visst är det den "riktiga" fredagen den trettonde nu då den infaller i februari?

 

Allt har i alla fall gått jättebra på VFUn och allt tills ca kvart i tre när Joacim skriver att bilen har stannat ca 2 mil utanför strängnes. Han väntade där på bärgare för att åka med den till Enköping. BLÄ! Han var ju på väg hit!!! Men han får ta tåget som andra människor utan bil gör.

 

Jag har varit och storhandlat på apoteket, så nu är jag pank. Jag ska stjäla pengar av Joacim, för jag behöver pengar för att kunna ta mig till enköping och/eller Arlanda.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du storhandlat på apoteket? Eller du kanske menade att du hade varit där plus att du hade storhandlat. Fast det vore nog kul att storhandla på apoteket..



Dumt med joacims bil iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback