7 jan 9.56 Tenta

Jag gick först. Ovanligt? Haha. Jag var alltid en av de första som gick i gym. Men detta kändes bättre än de prov jag skrev i gym ;)

Förutom att jag är dum och inte läser ordentligt när jag är nervös. Frågorna läste jag, och jag svarade bra på dem tycker jag... MEN jag skrev inte som man skulle.... "En fråga på varje papper och inte på baksidan" Jag lämnade in två sidor varav ett av dem hade hela baksidan skriven.

 

Plonke säger att det var flera som gjorde så när de skrev denna tenta, och ingen fick U för just det. Hoppas inte jag blir det heller. Okey om jag blir U för mina svar, men inte för att jag skrivit det på fel sätt. Aja. får se om senast 10 arbetsdagar (tror jag det är).

 

JOACIM ÄR SÖT!!! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag går oftast alltid först jag men. Jag är sån antingen kan jag svaret eller så kan jag det inte. och om jag inte kan det så struntar jag i att svara nått halvdant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback