Jag har varit duktig nu

Japp. Som vanligt gör jag allt i sista minuten, men nu är jag klar i alla fall. Två uppgifter som innehåller en massa små uppgifter.

1: "Estetiska läroprocesser" ca 5000 tecken (max 6000) - 7 uppgifter

2: "Mötas och kommunicera på nätet" strax över 3000 tecken (max 3000) - 3 uppgifter

 

Lärarna har sagt att det inte gör något om man går över gränsen med liten marginal. Kanske beror på vilken lärare som rättar. Det värsta som händer är att jag får kompletera. Detta var lätta uppgifter tycker jag, så det är lugnt.

Började med första uppgiften strax efter 17. Blev klar med den, åt mat, tittade lite på Joacim när han spelade Mario Galaxy och sen startade jag med den andra. Blev klar för ca en halvtimme sedan.

Deadline är imorrn, fredag, klockan 12.00. Jag jobbar bäst strax innan det ska vara inne, tror jag. Kanske ska testa och göra nästa kurs i tid istället. haha. Men nu har det ju varit jul mitt i kursen och så fick jag inge mer än miniuppsatsen "hur jag lärde mig läsa och skriva" (vilken var ganska svår...)

 

Nu ska jag skära upp lite apelsiner och kolla på de två nyaste avsnitten av Scrubs. Vi sa att vi ska se ett, men det brukar vara svårt att bara se ett om man har två.

 

Joacim säger att jag alltid är hans och jag är lycklig


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag var också sista minuten pluggare. Fast det blev inte alltid så bra. :P Hoppas det blev bra för dig då :)



Jag blev sugen på apelsiner nu!

Postat av: Mormor

Bra jobbat. Lycka till!

2009-01-16 @ 10:08:15
Postat av: Zandra

har läst en komikers...iaf :) kram!

2009-01-16 @ 17:55:12
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback