Läget just nu

  • Jag har inga rester alls nu. De två kursen vi har haft är G :D
  • Joacim har inte fått nå svar om jobb, men han söker det mesta. Massa på Kolmården som de sökte nu.
  • Måste tänka mer på ekonomi nu. Det är inget jag för tillfället saknar och jag måste komma ihåg det när jag är i affären och ser något som jag vill ha. "Nej, det där saknade jag inte när jag var hemma". Ska även betala resan till Spanien till Maritza....
  • Åker till Enköping på onsdag kväll. Tänkte hälsa på farmor och familjen. Jag tycker om er.
  • Jag försöker att inte äta onyttigt, men det är svårt.... Men jag äter mycket morötter :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: Då får vi spela nångång. Upp till kamp! :P

Postat av: Zandra

Sv: kan hända det blir dyrare, men eftersom det blir biligare när man bokar via riksfärdtjänst så ska man nog vara glad! :) Kraamar!

2009-01-27 @ 21:59:18
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Mormor

Bra jobbat.

Tack för besöket.

När skulle du åka till Spanien?

Kram.

2009-02-02 @ 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback