sova sova säng säng säng

Inatt kommer jag vara ensam, men det kommer nog gå ganska bra ändå eftersom jag sov så lite natten till idag. Men resten av dagarna tills Joacim kommer hit igen blir nog värre.... Usch och fy för att sova ensam.

Jag har alltid velat ligga längst in mot väggen när jag sover, men de senaste dagarna har jag inte klarat av det. Fått panik på nätterna, så nu har jag testat sova ytterst. Förutom att jag hade problem med att sova på annat sätt, så gick det bra.

 

Idag började den nya kursen 9na105 - "Människan och Universum"

Den blir nog bra, lite tråkigt att det bara är tre examinerande saker (Tenta, Uppsats + Opponering och VerksamhetsFörelagdUtbildning) men ändå skönt.

Vi hade föreläsning med en han som ska hålla i 8st föreläsningar och han var jättebra! (yippie) De föreläsningarna kommer att vara viktiga då han kommer att skapa tentafrågor utefter sina föreläsningar. Det hade varit ruskigt jobbigt om det hade varit någon av de mindre bra (läs dåliga) föreläsarna som vi haft i de två senaste kurserna.

 

Fick mail om att våran uppsats från första kursen nu är G, så nu är den kursen helt klar. Nu väntar jag spänt på mail om den senaste kursens betyg. Jag är D (Deltagit) på verkstäderna, litteratursem och VFU och väntar på Tenta och 3st Uppsatser.

 

Där var lite tråkigt skolsnack.... Men jag har inte så mycket annat att skriva.

Nu är jag som sagt ensam igen... Joacim kommer väl tillbaka på lördag tror jag. Det är tomt och ensamt utan dig! Speciellt nu när jag inte umgås med Martin lika mycket. Det är väl naturligt när det kommer in partners i bilden, i alla fall har det alltid varit så gällande andra vänner... Hoppas det blir bättre om ett tag.

 

Nej, nu ska jag spela lite wii-fit och sen kanske börja på "den mest tråkiga boken i kursen" (som intro-snubben sa). Om den är tråkig så är det bäst att jag börjar i tid så jag kan plåga mig igenom den utan att behöva stressa.

 

Jag är trött.

"Får jag sova lite? NEJ!"


Kommentarer
Postat av: Matilda

Maggaaaaaaaa. Jag har ju julklappar till dig! Jag vågar inte skicka dom på posten så hur ska du få dom innan jag flyttar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback