tis 21/1 9.28

Jag har ingen lust att gå på föreläsning, men det ska jag göra ändå. Den börjar 10 (läs 10.15) och håller på till 12 (11.45).

Jag hade heldre sovit en timme till nu än att jag ska behöva kämpa för att inte somna sen och misslyckas, vilket gör att jag somnar senare eftersom jag kämpat för att inte somna. Sen blir det svårt att sova på kvällen istället....

Eller så äter jag och sover <H när jag kommer hem, så att jag kan sova ikväll.

Vi får väl se hur det blir.

 

Idag har vi fått pengar. 9800 eller något sånt. Så sen ska jag betala räkningar och föra över pengar till Maritza som ska beställa flygbiljetter till Spanien. 2526:- Men vi får tillbaka hälften av pengarna av skolan.

Jag åker den 22/2 och kommer hem den 28/2. Hoppas det blir kul.

 

 

Mestadels sitter jag nu och stirrar.... Jag är ingen morgonmänniska.

Nu ska jag göra något åt håret och skära lite apelsin att ha på föreläsningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback