Visst är den söt, men inte ny!

Joacim har åkt till Martin för att hämta en säng som Martin vill bli av med. Den ska vi ha i vardagsrummet, där min gamla just nu står. Min gamla ska vi ställa ner i källaren.

 

 

Vi håller på och titta på Star Wars om kvällarna och ikväll är det dax för nr.3. :D

Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.

 

 

Jag ska ner och köpa mjölk sen så att jag kan baka mazariner och kladdkaka! 

NOMNOM!!!

Jag borde inte, men när Joacim är här äter han i alla fall upp det mesta!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nomnom kladdkaka. Jag vill också ha. Hade jag haft tid hade jag hälsat på er innan jag åker men det är så äckligt mycket som måste göras. :<

Kram!

Postat av: Jennifer

Jag har knappt aldrig sett en hel starwars film, konstigt nog så är jag inte så mycket för fiction. Även fast jag spelar Zelda :P

Du är oxå väldigt vacker Magdalena :D

Kram /Jennifer

2009-01-19 @ 01:22:43
URL: http://jenniferskog.bloggspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback