Lyssnar på "Sofias musik"

...på youtube. Det är pojkbandet What's up (Med Ludvig Keijser). Min dator gillar inte att jag lyssnar på youtube. Den håller nog på och scannar eller nått.

Jag är orolig för min terminstart... Just nu kommer jag inte få några pengar. Jag har 43.5p och behöver 45 för att få studiemedlet. Men jag tror jag får lånet i alla fall.
Men jag har en omtenta i augusti. Klarar jag den så är det ju lugnt. Men det är ganska lugnt ändå för så fort jag fått ihop poängen så kommer jag få pengarna en vecka efter.

J har inte bestämt sig för om han ska plugga eller fortsätta leta jobb. Vi får se hur det blir. Senast den 30 juli ska han ha bestämt sig i alla fall.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Eric

SV: eller hur? Fett snygga

2009-07-17 @ 02:09:20
Postat av: Louise

Varför får man inte pengar om man inte har tillräckligt med p? kramar

2009-07-23 @ 08:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback