fyraårochsexmånader

<3<3<3<3<

Idag har vi varit hos Joacim mormor och morfar. Joacim hjälpte dem med datorn. Vi spelade kort och åt mat. Sedan åkte vi på Eriks skolavslutning. Åkte till McD med min familj och fikade.
Åkte till Spånga igen och spelade spel.

Emma berättade att hon ska till Karlskrona och frågade oss om tips över när hon skulle åka (skulle hon ta flyget. antagligen skulle hon ha 6 timmar dötid eller mista 3 timmar med sin vän.) Eftersom jag hade tänkt åka dit i sommar - men inte har råd - så blev ju detta jättebra! Så vi bestämde att vi ska åka bil och Emma avbokade sina flygbiljetter.
Vart jag vill komma med detta är att det ska bli jättekul att få åka och hälsa på min Matilda!! :D:D Det blir bara 2 dagar, men det är bättre än inga alls!

Imorrn slutar Sofia 5an (börjar på kunskapsskolan till hösten) men jag ska inte gå på den avslutningen.... Vi ska på Fredrics avslutning, han slutar 9an. Till hösten ska han antagligen börja på teknik på Westerlundska.

Jag har ingen lust att skriva och jag gissar på att det märks på mitt sätt att skriva.

BYEBYEBYEBYE JAG ÄR KÄR!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad kul det ska bli! Två dagar är massa bättre än ingenting! :D Kramar

Postat av: Kusin Emilia

Var med och rösta på mig för månadens blogg.

(http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html)

Skriv ett blogginlägg och rösta på mig:)

2009-06-16 @ 19:48:21
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback