Lalala

Min stationära ville inte starta alls igår.... Vi gick till stan då och där fick jag ett sms om att min bärbara var klar! YEY! Så nu är det lite bättre. Men jag är nervös över hur den andra tentan gick. Igår skulle jag ha fått svar, men det har jag inte fått..... Hoppas det kommer idag eller imorrn. Annars har de väl tappat bort min tenta :/.

Jag är fortfarande arg på Henrik. Vi borde få en omtenta i augusti. Så det så.

Idag kommer Andreas och Emma hit, så det blir fullt hus. Andreas kommer hit för fjärde gången, det borde vara en tabkeställare för en del. Men de läser inte min blogg.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Dom kan väl inte tappa bort tentor sådär väl?

Är du i Norrköping nu då eller? Var det på måndag ni kommer ner? ( :D :D :D )

Kramkramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback