Torsdagen den 25 juni

Är i Torstuna och leker. Har varit hos Matilda i Karlskrona och lekt mån-ons. Det var kul. Kul att träffa dig igen <3 det blir ju inte så ofta tyvärr...
Joacim jobbar i skogen 7-16 på vardagarna och tjänar lite (ganksa mycket) pengar. :)
Jag trodde jag skulle få oengar från LiU idag, men jag har inte fått nå på kontot i alla fall, kanske har ett kuvert ligger hemma på dörrmattan.... Annars får jag maila.
Idag har jag suttit i solen ett tag, med en bok, men gick in när jag såg att jag börja bli röd. Dumt att bränna sig tänkte jag. Bättre att ta lite i taget. Tänkte upprepa detta imorrn.
I helgen är det årsmöte och styrelseLAN. Vi ska grilla och prata skit och spela.

Just nu väntar jag på att Fredric ska spela klart så vi kan gå ner och spela Dominion.

Jag orkar inte skriva mer. Eller jo.... Jag har fått lite ratio på lottoskrap! HIhi. Jag är spigoberoende.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättekul att träffa dig med! <3 Får försöka se så det blir lite oftare. :)



Alla är vi spigoberoende :P

Postat av: Mormor

Skönt att du är glad igen.

Kram

2009-06-25 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback