God morgon världen...

...jag hoppas på en underbar dag!

Kan inte skiriva "vilken underbar dag" för det är grått ute, jag är fortfarande förkyld och jag är trött.

 

Ingen är vaken, bara jag som åker hiss upp och ner. Det är inte första gången jag tvätta utan "tvättkompis". Jag förstår inte hur man kan boka tvättid utan att använda den! Eller åtminstånde avboka den. Jag har även varit irriterad över att de kommer från de andra portarna och tvättar här. Men nu börjar jag fundera över om det kanske inte finns tvättstugor i alla portar... Måste undersöka det.

 

När jag har tvättat klart ska jag duscha och gå till tåget. Det går 12.33. Jag åker till Enköping, träffar Joacim en stund (kanske äta?) och tar sedan därifrån Bussen till Arlanda. På Arland möter jag upp Carolina från Spanien och sedan hämtar Joacim oss efter att han har tränat (slutar 19). Jag och Carolina fårr väl sätta oss och fika för dyra pengar på Arlanda. Hon kanske även måste växla pengar? Det märker vi.

Först och främst, om allt är som det brukar, så kommer flygplanet att vara försent minst 30 min och ta lång (men kanske inte allt för lång) tid för väskorna att dyka upp.

 

Jag var lite orolig för att möta upp bara henne... Var inte säker på ven hon är (jag och namn), men nu har jag kommit på vem hon är så det löser sig! Skulle ju ha kännt igen henne på flygplatsen annars.

 

Nu hörde jag att någon åkte hiss! Jag är inte ensam om att vara vaken ^^)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej vår duktiga tjej!

Du verkar ha ett tufft schema nu

och förkyld dessutom.

Hoppas det ändå går bra och att

ni får riktigt trevligt.

Hur länge varar besöket?

Många kramar från oss/kkkkkkkkkkkk/MoM

2009-03-08 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback