Idag skriver jag massor med inlägg!

Antagligen för att jag 'städar'. haha

 

Nu fick jag sms från Maria. Hon kommer inte. Hon hade varit hos doktorn och fått resförbud. Synd. Hoppas hon kan komma någon annan gång, när det är lite finare! I sommar kanske, så kan hon svalka sig i våran värme. Haha

 

Idag pratade jag med Hans för sörsta gången på länge. Det var trevligt. Jag gillar den killen. :) Känns lite dumt att vara vän med Joacim lumpakompis... Men Joacim är ju också vän med honom i alla fall. :p Joacim är ju vän med mina vänner också, så jag har väl inget att känna mig dum för. Dock kändes det dumt att smsa med Hans när de lumpade. men men. Gratis sms is the shit och Joacim är inte bäst på att svara på mina sms.. Hans är en trevlig nörd! (komplimang, ej förnedring)

Hoppas du kommer på Lincon Hans!!

Hans gör mig alltid så glad!

 

Nu blev det mycket om Hans, men det är han värd.

 

Någon mer som är värd lite extra tid är farmor. Pratade nyss med henne. Det var hon som ringde och jag skäms över att jag inte ringer. Men hon förstår och hon vet att jag tänker på henne (hoppas jag).

 

Nu ska jag fortsätta att städa lite. Kommer väl något mer inlägg sen kanske. Eller så blir det torrt ett tag. Den som lever få se!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker om när du skriver mycket! :) Det är kul att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback