Less

Jag är less på min vägledare. Vi ska jobba på en bättre kommunikation, men ändå så säger hon en sak till mig och en annan till andra. Hur ska jag kunna våga vara mer framåt när jag inte kan lita på vad hon säger? Hur ska jag våga när inte hon vågar?

 

"Jag tror inte att det här är något för dig" fick jag ju höra. Det hade hon inte yttrat sig om alls för mig innan hon sa det till fältmentorn!

 

När jag var där sist så frågade jag henne om hon skulle rekommendera mig för vikariebanken när de ringde till henne.

"Ja, det skulle vara jättebra för dig att komma ut" sa hon till mig.

Imorse ringde hon från vikariebanken.

"....sa att du var för osäker och kunde inte rekommendera dig som vikarie"

 

 

Jag är inte alls arg för att hon inte rekommenderade mig, utan för att hon sa att hon skulle göra det och inte gjorde det!!!!!!

 

Nu får jag vänta ett tag och sedan försöka med vikariebanken på nytt senare. Förhoppningsvis kommer jag att ha det bättre på nästa VFU-plats. Få chansen att visa mer vad jag kan och ha en vägledare som tror på mig och bryr sig om att det ska gå bra för mig.

 

Men men. Det är väl kanske bra att fortsätta samla på dåliga erfarenheter så att man uppskattar de goda.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Varför gör hon på detta viset?

Stå på dej/Mormor

2009-03-10 @ 23:22:27
Postat av: Matilda

Men vilken idiot. Hon kan ju inte säga att hon ska rekommendera dig och sen inte göra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback