spanjorer (spanjorskor?)

Två av tre spanjorer kommer på söndag (18.15). Jag hoppas på att Joacim kan hämta upp dem (det går nog, för han ska hit på söndag kväll). Jag ska slita i tvättstugan på söndag 7-11 och sedan måste jag städa, om det inte blit så att vi måste plugga då... Det får vi se imorrn efter att vi skrivit hela dagen.

 

Jag och två av mina gruppmedlemmar ska skriva om olika kraftverk. Hoppas allt gåt bra och att vi blir klara imorrn så vi slipper skriva en massa i helgen. Vi har måndag på oss också. Varför vi börjar så sent? För att vi bestämde att de skulle börja medans jag var i Spanien (hade även ett annat ämne då) så att jag skulle hoppa in på en gång och skriva.

Så utan att veta att de valt att byta ämne så trodde jag att allt var bra och på gång, men nu blev allt ca 2 veckor försenat. Lite småless är jag, eftersom arbetet ska vara inne på tisdag. Hade jag kollat på fakta medans jag var i Spanien så hade jag blivit rasande över att de inte sagt till.

Men men. Hoppas på att allt går bra i alla fall.

 

Idag hade Joacim en telefonintervju! Vi hoppas på det!!! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska spanjorerna/spanjorskorna bo hos dig?



Hoppas han får jobbet! Vad var det om?

kRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback