Spanjorskan

Det verkar som att vi inte får något besök av Maria. Hon är sjuk och kommer (vad jag hört) inte åka till Sverige. Jag har inte hört det av Maria själv, så vi får se sen när jag får tag på henne. Hon skriver väl till mig senare skulle jag tro. Skrev ett sms till henne nyss i alla fall, men hon har inga pengar på mobilen tror jag. Aja. Jag ska i alla fall åka till flygplatsen imorrn och möta upp Carolina. Och på måndag kommer Christina. Så vi får två från Spanien i alla fall. Och så var det lite folk från andra länder.

 

Jag är duktig och fortsätter städa även om vi inte får besök. :)

 

Just nu dricker jag även te. Och så går jag och snyter mig minst två gånger i timmen i alla fall. Skönt att det är på väg ut nu. Nu har intresseklubben något att skriva om!

 

Kramar till alla som vill!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Konstigt att hon inte hör av sig själv om hon inte kommer. Tycker jag



Duktigt att du städar. Jag skulle också behöva göra det. Men är lat idag. Som vanligt :P



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback