Välkomsfest

Var på välkomsfest för de internationella studenterna ikväll (18-21). Det var helt okey. Gunilla (ansvarig för internationella veckan i Norrköping) är kass på engelska och det är alltid kul att lyssna på (även om det är galet pinsamt). Sedan var det mat - paj - och massa konstiga sånger.

Jag hade min overall på mig (har det fortfarande för den är skön) och fick beröm för min engelska (massa skoj eftersom jag själv tycker jag är kass)!

 

Joacim spelar guitar hero. Han spelar samma låt om och om igen (startar om den titt som tätt) eftersom han fått för sig att han måste ha 5 stjärnor eller guldstjärnor på alla. När han fått det han vill byter han låt. Nu har han 3 låtar som inte är 5stjärniga. Just nu försöker han få 100% på My names is Jonas. Han skulle klara det om han inte bidde så ivrig när det går bra antar jag (så blir jag också). Man slarvar alltid :/

Nu har han spelat nästan hela låten, så jag hoppas han klarar det :) ...Nej....Där hörde jag en miss...

 

Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback