Helvetesdag

Sov illa. vakna massa gånger.
Var duktig och var på plats i skolan kvart i nio för att bli påmind om att vi flyttat tiden till tio.

Att jobba uppsats gick bra.

Gick till the phone house. Fortfarande ingen skiva med de beställde ännu en ny nu när jag var där. Ska lämna iväg min bärbara ett tag så att de kan kolla vad det kommer att kosta att laga nätverksuttaget (gratis hoppas jag).

När jag kom hem så kolla jag om jag hade A eller B tvätt imorron med upptäckte att jag hade tvätt idag! En halvtimme förlorad av tvättiden men det var bara att sätta igång (tur att jag kollade).

Skavsår på vänsterfoten.

Börjar laga mat, currykyckling. ser bra ut.

Tvättstuga - en av de tre tvättmaskinerna är FULL med vatten och den har även läckt. Tänkte torka upp det vatten som var på golvet, men pinnen på golvmoppen ofanns (stulen?) så jag struntade i det.

Upp. Laga mat. Äta mat. Konstatera att det inte var lika gott som det brukar.
Anmäler mig till yatzy.

Tvättstugan.
Upp. Slår i min högra stortå i hissdörren. AJ!!!!!!
Skyndar mig upp så fort hissen går.
Startar yatzy. 1,5-2 min kvar innan det börjar.

Får ingen bonus och ingen yatsy.

Nu ska jag väl ner till tvättstugan igen och sen ska jag paketera mat och lägga in i frysen.
Och så ska jag spela spingo och fia med knuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback