Individuell uppgift

Uppsatsen ska vara ca 3 sidor. Deadline idag, måndag, 17.00
Trodde inte jag skulle klarar av att skriva den eftersom jag varit dum och inte skrivit den förens idag (Har prioriterat gruppen och sen så var jag ju på lincon nu i helgen). Men jag är klar nu och den är inskickad en hel timme innan deadline! Är ganska nöjd. Det är inte hela världen att få en kompletering på ett snkilt arbete. Jobbigare att få kompletering på grupparbete. Vi har ett arbete från förra kursen som vi onte har kompleterat klart... Finns ingen tid för det i den här kursen och i sommar kommer inte Bella ha tid för att hon har jobb. Jag får väl kolla med Bella om jag ska pilla på den uppsatsen själv om så är möjligt. Det var inte så mycket som skulle kompleteras har jag för mig.

Nu ska jag äta. Börjar bli hungrig. Har inte ätit nått idag eftersom jag gick upp 12, rensade post och satte mig med uppsatsen. Men jag har inte varit hungrig förens nu så det är lugnr. Annars hade jag ätit såklart.

Idag kommer Johan hem och hämtar kissekatterna. Och så fyller han år också. Tror han skricer tenta nu, om han har kommit hem vill säga...

Nu ska jag laga mat. Ikväll kommer söt! WIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag inte saknar att skriva uppsatser. Heja dig som lyckades med 3 sidor på en dag!

Postat av: Mormor

Bra gjort!

MÅste ha varit ett intressant ämne

du skrev om, när du glömde äta.

Kram.

2009-05-25 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback