Konstiga jag

Dagen började bra.....
Kom upp vid 10, vaktmästarn kom hit och satte upp nå vita saker som passar till alla olika gardinstängs-set.
Monterade gardinstång och satte upp gardiner i vardagsrummet.
Spelade lite Spingo.

Men sen....
Kollade lite på TV. SOMADE (!!!).

Sov i ca 4 timmar. Jag fattar inte att jag lyckas? Aldrig att jag har somat och sovit fyra timmar så där förut. Jag sov bra inatt också. (Har kommit underfund med att jag har sovit bättre på senaste tiden)
Jag har ett berg med disk (som innehåller allt möjligt från matlagning, matätning, kakbakning och kakätning) som måste tas omhand och så skulle jag plugga idag. Jag ska ställa mig med disken ett tag och sedan börja plugga. Jag får ta med pluggandet i helgen, så det kommer gå bra... Däremot får vi se om jag lämnar plastburkar (disk), som inte är skitiga direkt, till efter helgen.
Imorrn åker jag till Enköping och på söndag kommer jag hem typ 22.30. På söndag har jag fått kissekatter här så jag hade tänkt att städa innan dess också. Så jag får dra ett varv med snabeldraken innan jag pluggar också (plugga kan jag göra även när klockan blir mer, det kan jag inte med diskandet och dammsugandet).

Jag hade behövt de där fyra timmarna... Så fel det blidde.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Antagligen behövde din kropp få sova dom där 4 timmarna då eftersom du inte vaknade tidigare. Kan vara så tokigt ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback