Lincon

..är underart.

Imorrn måste ag hem till katterna en sväng och så vet jag inte hur jag ska göra med fadderkickoffen.... Skulle kunna gå dit en sväng och vara social och sen åka till linköping (eller hem och sova) när de andra går till trappan. Får se hur min fot känner imorrn, om jag orkar gå till DK...... Ja ska inte grilla i alla fall, för det har jag inte råd med. Men jag funderar på om jag ska köpa saker och göra en sallad för då kan jag äta det på DK, om jag går dit, och även ta med mig till lincon i kylväska. Jag hade inte tänkt att vara på lincon på fredagen, men Johan ville att jag ska vara med och spela hans spel.

Just nu sitter jag i spelrummet med stefan som spelar rock band med några andra. vi turas om lite allihopp vi som är här i rummet.

Jag har träffat två personer som är av det virket att de gärna vill visa att de kan mycket mer än vad de i verkligheten kan och undervärderar alla andra.

Jag vet att jag spelar på expert på rock band, ändå ville de (inte de två som jag pratade om innan) att ag skulle välja medium (jaha?). Men de blev tysta när jag fick 96% eller vad jag fick på expert. ;) Nej... De kan ju inte veta vad jag kan, men de borde tänka att tro det bättre (än det sämre) om någon. Men sådan är väl människan.....

just nu mår jag lite sådär men det tar jag inte upp för ja vill inte tänka på det. Ja vill vara glad. Men ändå vill jag skriva av mig för att kanske slippa tänka på det.

Ringde farmor igår. Tyvärr så orkar hon inte komma med till Norrköping och fira mig och joacim. Men jag ska ta och åka förbi henne någon dag då vi är i enköping.

Usch.... nu fyller jag år igen och det är sommar...... Undrar om han hör av sig i år? Om han inte hör av sig så kan jag börja slappna av mer tror jag. Kanske få ännu bättre sömn. Jag tycker det är jobbigt att gå på stan, även om det är fel stad.... Visst får an höra av sig, jag är inte omöjlig. Men då ska det inte vara en varm sommardag då han har pengar och det ska inte vara vid fel tid och samtalet ska ha en menin, inte bara en massa skitsnack och svammel.


Nu blev det dålig stämning ändå i detta inläg och det blev väldigt känloladdat.. Men jag är sådan och jag verkar inte komma ifrån det.

Om det saknas en massa bokstäver så är jag medveten om det för ja sitter vid stefans dator och tangentbordet är inte alls lika som nått av mina. Vissa knappar registreras sämre än andra och jag orkar inte fixa alla småfel. Live with it.

Precious (inte Joacim, jag känner en kille som heter Precious som dansar bugg. och lindy - tror jag) snackade något om att det inte var någon rock i sm, men han måste ha fel.

Jag saknar min söt! (Nu menar jag Joacim)

Jag är tom i huvudet och tung i hjärtat. Sista pendeln hem går om en timme och jag är sugen på att ta den och sova i min säng....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Människor som ser sig själv bättre än alla andra gör mig galen. Men som du sa, det är väl så människan är.



Annars har jag inte prövat det nya spelet än nej, men jag är tokig i tropicana. :P



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback