Blogg

Bloggar är både bra och dåligt. Man, som läsare, kan hålla sig uppdaterad i folks liv och andra saker men man får  ibland också reda på saker som man hellst inte vill få reda på genom bloggar (eller saker man kanske inte ville veta alls).

Det skrivna ordet är också svekfullt då det lätt misstolkas.

Jag har aldrig klassat mig som en bra bloggare.. Bloggen är för mig ett redskap att använda när jag behöver få ut mig saker och tankar som ligger och ruvar och spökar, vilket inte är speciellt bra av mig för om jag skriver när jag "känner som mest" så skriver jag inte fullständigt utan det blir mest som stödord hämtade från olika tankar. Detta leder till att mina huvudpunkter försvinner och det jag skriver får fel innebörd. Jag ursäktar detta och ska försöka att inte skriva när jag "känner som mest" utan bara skriva ett utkasst som jag kan utveckla när jag lugnat ner mig. Jag skulle kanske strunta i att publicera över huvud taget? Eller ha en stängd blogg?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej sluta inte skriva. Jag ber om ursäkt ifall det är jag som får dig att känna såhär, det är ju bara så att jag tar allt personligt just nu och att hela mitt liv känns pissdåligt. Jag tycker du ska fortsätta blogga, du skriver bra och bloggen är ett ställe där man ska kunna skriva om känslor (om man vill).



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback