BorkBorkBork

LAN igen
Tråkigt att inte kunna vara med på körens uppvisningar nu på lördagen och söndagen men detta har varit planerat sedan länge. På söndag ska jag även ta en sväng med mor och syskon på första advent :)

Jag har inte hunnit hämta ut paketet än!!! Blir galen och måste vänta tills på måndag!!!
På måndag är det även VFU och sedan är det plugg som väntar hela veckan. Har med mig pluggsaker hit också. Får se om jag tar mig i kragen och börjar nu i helgen.

Dety är härligt att vara på LANet med en massa pojkar runt omkring som uppskattar en. Hmm. Det där lät fel, men det är härligt att veta att man inte alltid är någon i mängden som bara flyter förbi utan att någon lägger märket till en... Här är jag någon, och jag är bra! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är flicka och uppskattar dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback