Jag är lite ensam

för första gången på länge. Joacim är i Enköping. Han åkte ganska tidigt i förmiddags för att jobba på Joar Blå. Jag valde att stanna hemma med jag ångade mig ganska snabbt. Tänkte vara hemma och göra nytta men när jag märkte att det inte blev av så önskar jag att jag hade följt med och hälsat på min kära familj! Men det kanske är nyttigt att vara lite själv också och att Joacim får åka hem till sin familj utan mig. Min familj får jag i alla fall träffa nästa helg och Joacim kommer hem imorgon igen.

Tänkte gå till Johan idag på kvällen, men jag blev så sjukt trött och stannade hemma istället. Tänkte lägga mig tidigt. Sen började jag spela yatzy-turnering (och vann) och sen ville mamma spela så jag spelade fia-turnering och sen spelade jag UNO med mamma. Så det blev inte så tidigt.... Men strax tänkte jag ta en macka och sedan sova i alla fall.

Jag vet inte hur vi ska göra i jul..... Förra året så åkte vi runt och var på alla ställen samtidigt under julafton.... Det gick inte så bra tycker jag. Nu funderar jag på om man ska bjuda hit folk istället... Men mamma jobbar juldagen och två nätter frammåt. Så nu tänker jag lite mer och funderar på hur man ska göra. Nu har jag en idé i huvudet. Ska prata med Joacim sen.

Två datum i december är bestämda i alla fall.
18 (eller 19) ska vi till kära Matilda och äta tårta och kramas!
20 ska vi åka och äta julbord på nått slott och bli tjocka.

Men men men men men..... Vi får väl höra oss för om vad som händer i jul så att vi kan planera. Nyår är nog bestämt i alla fall.

Saken är också att jag inte vill vara borta för mycket heller. Jag vill vara hemma och ta det lugnt och kunna vattna blommorna själv.

Hmm... Joacim ska prata lite med familjen om julen nu i alla fall. Får väl se vad de säger.

Nu ska jag äta en macka och sova!

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Massa massa kramar den 18e (19e). Lär ju bli sista gången vi ses på jättelänge! :<



Mmmm..julbord



Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hoppas du har haft en bra kväll

2009-11-22 @ 00:05:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback