Lite ändrade planer

Jag ska inte vara med på mötet på VFU. De hade en massa saker att prata med sin chef om som var lite känsligt, så det var inte så lämpligt om jag var med. Min handledare sa även att jag bestämmer helt själv om jag ska komma till VFU första veckan eller inte, hon förstår att jag behöver plugga.

Massagesagan är klar. Inte den bästa och lite för kort (men man får väl dra ut på sagan....) men jag är så arg över att vi måste göra den på kort tid så jag bryr mig inte. Uppgiften står inte i studiehandledningen och är inte examinerande. Jag har viktigare saker att göra just nu än att hitta på egna massagesagor, det finns redan en massa bra massagesagor som andra har gjort.

Jag är fruktansvärt sötsugen så nu ska jag gå ner till coop och köpe någe och sen ska jag fortsätta plugga. Skriva VFUpapper, läsa bok inför VFU och kolla om jag kan göra något i portfolion.

Jag har ätit samma mat tre måltiden i rad (matlådor) så jag är sugen på nått nytt nu... Men jag har varken ork eller lust att ställa mig och laga mat just nu. Vi får väl se vad det blir. Spagetti och quornfärssås kanske? Orken kanske kommer om ett tag. Vem vet? Kanke hittar jag bågot bra på coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback