Lite tankar om det mesta

Det är alldeles för sent, igen. Jag ska lägga mig strax men vågar inte sova. Hemska drömmar förföljer mig igen och jag blir inte piggare av sömnen med drömmarna.

Var och beställde skor idag. Första gången det inte var Hasse som hjälpte mig, men jag tror det gick bra. Vi får se om allt blev rätt sen när skorna kommer.

Mina fötter blir allt sämre och jag är rädd. Vad kommer hända sen? Kommer jag bli sämre och sämre och sämre eller kommer det bli bättre? Jag hoppas på att viktminskningen kommer fungera och göra det bättre. Ligger på -5 nu. Det går långsamt, men det går.

Kom in på kurserna till nästa termin så nu har jag något att göra om jag inte klarar tentan.

Saker jag vill går inte riktigt som jag vill och blir inte av.

Saker jag tror på spricker, vad är det som händer? Jag tror på kärleken, låt mig få fortsätta göra det.
Låt mina nära och kära må bra i olika sammanhang och låt vissa av dem så slippa sjukhus.
Ge kraft, mod och ork till de som behöver.

Jag skulle behöva åka till Taizé en sväng känner jag. Få ur mig lite tankar och fina lite ro.

Jag har för många tankar i huvudet och jag kan inte ens sova bort dem.

Kommentarer
Postat av: Matilda

-5, vad duktig du är! Hoppas det blir bättre med dina fötter också bara.



Klart du ska fortsätta tro på kärleken. Henke och jag älskar varandra men vi vet bara inte riktigt om det fortfarande är romantiska känslor typ. Men jag tror på kärlek och det kommer jag alltid göra.



Tack för smsen iaf, dom fick mig att må lite bättre.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback