PAKET!! :D

Har ett paket att hämta! Avsändaren är min kära mormor och jag är jättenyfiken!! Jag har en gissning och gissar jag rätt så passar det utmärkt just nu. I alla fall så är jag redan tacksam för det är så kul att få paket! Skulle knappt epla någon roll vad som är i paketet, så långe man kan hämta ut det och veta att det INTE är kurslitteratur som man beställt (Eller Ellos-paket...)!

Joacim ska få hämta ut det när han åker till/från kören. Annars får jag vänta tills imorgon. Strax ska jag åka till rusta med grannarna. Jag ska köpa batterier till brandvarnaren, som har börjat pipa, och lite annat.

Idag var jag så hungrig efter skolan så jag köpte med mig mat hem eftersom jag inte hade någon matlåda i kylen. Nu är jag alldeles för mätt och väldigt väldigt väldigt efter-maten-trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback