Natt idag igen!

Japp. Det blev natt idag igen. Tur att nätterna aldrig tar slut.

Ola och Jeanthie var här och spelade spel och gick precis hem. Det har blivit Kingdoms, Carcassonne, Dominion och Spank the Monkey. Nu är klockan alldeles för mycket. Jag brukar försöka lägga mig vid 23. nu är klockan 1.12 och jag ska läsa en portfolio till.

Imorgon (idag) är det portfolioseminarie. Jag är beredd på en komplettering för jag hade ingen aning om hur jag skulle skriva. Vet inte om det jag skrivit är rätt på något vis. Men men, det märker jag om 7 timmar. Har lektion 8-12 och sedan är det helg. På fredag kommer Joacims klass hit på förfest. Jag ska till trappan på faddertack. Sen kanske palace? Vi får se om jag orkar. Jag är inte disco-dansa-fest typen. Sitter hellre och "tar en öl".

Nu ska jag läsa och sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback