Onsdag 7 oktober 2009

Vad säger man? Hej världen! Kan det inte vara bättre väder!?

Jag ska börja senare idag på förskolan för jag ska vara där till sent ikväll. Och efter VFU ska jag till kören! :D

Vad händer annars? Jag och Joacim håller på beta av lite serier som vi lagt på hyllan och väntar på att det ska komma ut fler avsnitt på nya säsongerna så vi slipper kolla varje vecka. Är skönare att kolla längre stunder. Vi har kollat klart på "How I met your mother" och "The big bang theory". Nu håller vi på med "Chuck" och har bara tre avsnitt kvar.

Sen måste vi ta och se klart den sista säsongen (och filmen) i "Prison Break" (s4e7), "Heroes" (s3e7) och kanske "Scrubs", jag vet inte riktigt var vi är i Scrubs.... Det står s8e6 på min lapp, men det stämmer kanske inte. Jag har inget minne av att vi slutat mitt i en säsong där...


Det mörka vädret blåser iväg, jippie!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med serieuppdateringarna. Jag håller på med samma sak just nu, varvat med körskolan. Fan vad mycket skit man måste se. :D

Postat av: Sara

Sv: Tack för din röst! :-)

2009-10-09 @ 17:36:14
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback