3dim

Vi har 3dim-bild just nu. Jag har tagit en pause. Jag känner att all glädje rann av mig :( Ikväll kommer jag vara ensam hemma så då tänker jag vara onyttig. Joacim ska ut med SKÖN på kickoff. Jag ska köpa chips och cola! Jag ska försöka plugga ikväll, får se hur det blir med det. Jag orkar ingenting jag vill ingenting jag vill bara sova.

Idag är det fredag och pengadag. jag ska lägga undan i princip hela CSN som är kvar efter jag har betalat lite saker. Joacim ska betala de gemensamma räkningarna för jag fick betala allt förra månaden då han inte fick några pengar.

Strömmen är fin med jag vet inte om jag blir lugn eller stressad av den....

Nu är det lite mer än två timmar kvar innan lektionen är slut men vi går väl hem när vi blir klara. Får se om det blir innan eller efter den utsatta tiden. Vi gör en modell av Gullivers Resor, när han kissar på rådhuset. Sen ska vi bygga något av skräp som vi tagit med.

Nästa vecka är det VFU. Hoppas det kan få mig på bättre humör och ge mig tillbaka lite motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback