Fest igår

Det var trevligt. Jag var nervös. Jag är alltid nervös när det gäller att träffa nya människor. Jag stod framför spegeln i typ 65 minuter som är 61 minuter mer än vanligt. :p Men men. Kvällen och natten var trevlig och när vi kom hem så delade vi hiss med vår granne, så nu vet jag hur han ser ut (han med lappen på dörren, som han nu tagit bort, Matilda!).
Det var kulturnatten här igår, men vi var i Linköping istället. Det kommer fler kulturnätter :)

Idag är jag lat och slö. Jag vaknade pigg men sen låg jag kvar hur länge som helst ändå. Knasigt. Mer då? Pratade lite med farmor nyss, jag är hungrig, jag borde plugga och jag borde städa!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste börja skräpa ner så han sätter upp lappen igen! Och JÖSSES KVINNA! 65 minuter framför spegeln. Vad kan man göra där så länge? :O

Postat av: Matilda

Vad arg jag blir när jag skriver en kommentar och den försvinner! :<

Men som jag skrev, du får börja skräpa ner där så han sätter upp lappen igen! Den var kul

2009-09-27 @ 16:19:02
URL: http://bajenflicka.blogspot.com
Postat av: Matilda

Nu kom båda kommentarerna med. Glah

2009-09-27 @ 16:19:24
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback