Fortfarande småsjuk

Min hosta vill aldrig ge sig. Det är inte den vanliga hostan som jag brukar få efter förkylningar.... denna hosta sitter längre ner i halsen, eller spämmbanden, eller hur man ska säga?

Idag är jag ledig från schemalagda saker. Inte ens gruppen ska träffas, för flera av gruppens medlemmar skulle ut på VFU idag.

Jag borde plugga som ett as idag men motivationen är borta. Tröskelreglerna tar motivationen från mig. Vi har två chanser kvar.
Den 17/10 som det inte finns tid att plugga till eftersom vi har massa annat i den pågående kursen. Hade de lagt tentan den 24/10 hade det varit underbart!
Den 5/12. Jag missar Eriks födelsedag och jag vet inte hur mycket tid det kommer finnas till pluggande eftersom vi har en annan kurs då. Men det är väl lika mycket att göra i den kursen också.

Igår klickade jag runt på studera.nu och sökte kurser till januari. Nu har jag sökt 3 kurser och vet inte vilken jag vill gå i första hand... Jag har fram till den 15/10 att bestämma mig för det är sista anmälningsdagen. Men jag måste ju söka eftersom jag inte vet om jag får gå kvar på lärarutbildningingen i januari. Blir det så att jag klarar tentan är det bara att tacka nej till kurserna.

Nej. Nu ska jag läsa en bok så jag kan lämna den vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback