Fredagsmys

När kommer den jobbiga reklamen, som alla sjunger, sluta gå!?

Jag ska ha eget fredagsmys, men jag vet inte vad jag ska göra. Kolla på något, men vet inte vad. Känns inte som att jag tänker kolla klart på Twin Peaks en fredagskväll :p

Jag kanske ska strunta i myset och städa istället, överraska Joacim och visa hur duktig jag kan vara? Om jag börjar städa så kommer jag komma på vad jag vill se så jag slipper städa ;)
Jag har ju fått en trelåders-byrå i sovrummet som jag kan fylla med skräp som inte ska synas!

Den 3/10 ska jag, Emma och Plonke ha "Sex and the city - kväll"! Ska bli kul!

Jag ska ge Winnerbäck en chans, har ju aldrig hört mer än "Kom Änglar" så nu skrålar han på Spotify!

Vad ska alla andra göra denna fredag och i helgen, tro?

Kommentarer
Postat av: kusin emilia

hehe, ge honom en chans. Skojar du med mig? Han är den bästa artisten genom tiderna, hela nya plattan är nice. Winnerbäck är en sådan person som man bara vill höra mer och mer av, lyssna på stockholms kyss, hugger i sten så kommer du förstå.



Kom ihåg trots allt är vi winnerbäck fans Erika, jag och anders :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback