hälsat på, på min VFU-plats

Det verkar kanon men min vägledare är nog lika stressad som hon lät på telefon. Aja. Det är väl något man får vänja sig vid. Hoppas hennes psyke klarar av det bara.
Verksamheten ser i alla fall bra ut och barnen är mysiga. :) Jag kommer mestadels vara på den avdelningen där de har flest småttingar. Det finns många småttingar nu för det kom in 9 nya (som ersatte de äldre + några som flyttat). Personalen är också härlig. Lite högre medelålder än vad det var på min förra VFU-plats dock.

Nu är jag snart frisk!!

I helgen är det en fullplanerad helg i Enköping som gäller. På söndagen ska jag även träffa en kamrat från kunskapsskolan som jag inte träffat på många år och hans flickvän!! Ska bli skoj!

Snart är det dags att se på när människor skämmer ut sig i Idol. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback