Sängdags

Nu har vi sett några till avsnitt av "how I met your mother" så nu ska vi sova.

Imorgon är det svenska4 och då ska vi presentera vårat bokpaket. Efter lunch har vi forskningsseminarie. Känner mig inte allt pepp. Hoppas det känns bättre imorgon.

Idag planerade jag att göra en massa saker, men så bidde det inte.
Jag läste en bok som jag ska ge Ellen imorgon.
Jag diskade.
Jag lagade mat.
Joacim byggde ihop byrån vi köpte igår.
Joacim köpte sin dator.

Jag vill också ha en 10-tums dator. Det är så jobbigt att släpa på denna. Men jag sparar hellre pengarna till annat.

God natt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh nu påminde du mig om att den nya säsongen av HIMYM har börjat. Måste jag ju se :)



Nu är det väl god morgon istället för god natt. Eller god dag :) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback