Sjuk och SKÖN

Jaha. Då var de friska dagarna över och jag är värre nu än vad jag var förut. Igår började jag plötsligt att hosta och sen gick det utför. Nu sitter jag i skolan och hostar och skrattar åt mig själv när jag pratar. Halsen gör så in i helvete ont och Bella var snäll att hon köpte hostmedicin åt mig när hon ändå var upp och skulle handla. Quilla. Den smakar gott.

Vi får se vad SKÖN säger ikväll :p Om jag får testsjunga igen när jag är frisk kanske? Jag kommer i alla fall att vara där ikväll. Joacim ska också dit. Han har tiden 18.15 och jag har 18.30. Voi voi voi. Får se hur det går.

Om en timme får vi hämta ut vår tenta. Ska bli spännande om jag får mer eller mindre poäng än sist.

Kommentarer
Postat av: Matilda

håller tummarna för er båda

krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback